Total Pageviews

Monday, January 5, 2009

varsel

det känns inte bra just nu
förstår inte vad som händer
men saker och ting blir fel
människor blir ledsna, sårade
jag tycker inte om den personen jag blir i vissa situationer
samtidigt tycker jag det är orättvist
känns som man blir missförstådd
försöker att inte bry mig
försöker släppa vissa saker
just nu är jag livrädd att förlora de jag bryr mig allra mest om
står handfallen, när allt omkring mig börjar rasa

vad är jag utan er?



// Fatty - with insomnia

5 comments:

Mr 51 said...

Och med det vill du säga??? =)

A memory can be forgotten A feeling lasts forever said...

darling. allt kommer ordna sig. Jag älskar dig. puss/ din Layzy

FatCat said...

tydligen kunde inte vissa se teckensnittet jag hade valt, så jag har nu bytt. kram (sista raden är bara mitt namn "Fatty - with insomnia"

Anonymous said...

Darling!!
Ja du det är svårt att hänga med och just nu tror jag att du tappade mig.
Är det all varsel du menar eller någon speciell.??

Vi ses på måndag!!

Kisses

FatCat said...

it's just an expression...för onda aningar