Total Pageviews

Friday, January 2, 2009

I'm a freaking "leadsinger"

God fortsättning alla glada :) och ni sur-muppar kan också få en liten lyckohälsning.

Jag missade att skriva den första dagen på året, fast jag tycker fortfarande att det är första dagen på året, det har bara råkat bli efter midnatt...men men, vissa är ju så petiga.

Nyårsfirandet innehöll smörgåstårta, Singstar dueller och sedan hemma-fest i Årsta :)










Idag har jag, Alex och La Tube suttit i soffan och glott på vänner marathon, efterföljt av ett gäng filmer plus hör och häpna; Victoria Secret Fashionshow 2008.
Har aldrig varit lockad av att se det förut, men det var faktiskt riktigt skoj. Charmigt och fullt med snygga underkläder. Nånting säger mig att det är inte bara den kvinnliga populationen som gillar att se den årliga showen.

Hepp, nu ska jag fortsätta se på filmen med de andra.


// Fatty - 2009 make my year!

3 comments:

Peo said...

Jo Happy... på dig själv. Här i Slow Town har nyåret smugit sig på oss. Invigde nyåret genom att spela Tri Bond men syster o svåger fr Nyköping och yngre bror här på orten. Den idoga hustrun blev utkommenderad på jobb på kvällen men kom sedan hem och hjälpte oss spela.

Anonymous said...

Tårtan ser underbart god ut... vad har ni mellan brödbitarna?

FatCat said...

det är tre olika lager, leverpastej + bostongurka + créme fraiche, ägg + majonnäs, skinka + röd lök + gräddfil...typ...man kan ju mixa gräddfil och créme fraiche så att geggorna inte blir för lösa...hemligheten är iaf mkt gegg! det ska inte vara torrt. :)