Total Pageviews

Friday, May 15, 2009



vacation is so over

Vet inte om jag kommer skriva så mkt om testerna eller intervjuerna. Är ganska slut i skallen just nu. Men jag kan iaf säga såhär: det kändes väldigt, väldigt bra att vara där och jag blev mer säker på att detta är rätt, vill detta mer än nåt annat. De måste ju se det, förstår dom inte det så kan de ta sig nånstans.
Nästa vecka eller veckan därpå kommer de ringa runt...

And one of them is gonna be me.


De ringde från jobbet också för ett par dagar sen och frågade om jag kunde börja redan på måndag.
- Of course! sa jag och tänkte i samma stund att det var synd att det försvann en veckas slappande där, men självklart är jag ju glad att få mjukstarta, komma in i det så fort som möjligt. De hade börjat få in material redan och då kan det vara klokt att ta itu med det på en gång.


Dagarna här hemma flyter ihop och man får inget struktur på nåt alls.
Jag har t o m börjat sova längre och längre på mornarna, somnar om och löjlar mig.
Slutat träna har jag och Layzy lyckats med...det var inge bra alls, vet inte vad som hände. Det kom smygande är vårt försvar.
Måste börja igen, annars kommer jag kanske förlora mina vänner. Behöver gymmet som en ventil av negativa känslor, där allt bara kan få utlopp men samtidigt göra nytta.

Plötsligt blev mitt liv helt fullt upp. Skola, jobb, blanktter hit och dit och resor kors och tvärs.
En ny fas har intagits.


// Fatty - fearce and fearless :P

4 comments:

Carolina said...

Struktur är bra! Jag håller tummarna att du får ett trevligt samtal i veckan!

A memory can be forgotten A feeling lasts forever said...

ja vi får väl lov att ta och börja. kanske. nån gång. haha. men det blev ju så dyyyrt helt plötsligt. iaf just nu. nej, införskaffa måttband ska vi göra iaf. :)miss u. puss

Bob McGee said...

Grattis till jobbet. Är glad för din skull. Hoppas det är du tänkt dig och mer därtill.

FatCat said...

Jaha så du skäms inte nu? Nu blev jag förvirrad.