Total Pageviews

Monday, December 21, 2009



då var det dags igen

insöad är man. snöat i fyra dagar och det verkar aldrig vilja ta slut. det är vackert och stämningsfullt. men även isolerande. well, jag ska väl inte göra så mycket egentligen. handla lite julklappar och fixa håret hade jag tänkt. annars kan jag lika gärna sitta här hemma och knarka mina serier.

har inte lust till så mycket annat just nu.
har inte gått ut mkt alls sen skolan började.
partyt och shoppandet får vänta.

tror dock jag går lite på sparlåga. behöver göra roliga saker.
så nu hoppas jag på en mysig syster-jul i småland och en soft nyårsafton med nära och kära.
sen smäller den första månaden av med största festen.

där lägger jag ribban för resten av året.

tadaaaa!


// Fatty - she's a keeper

1 comment:

Carolina said...

Welcome back:-)Ses snart! Vi får höras om detaljerna!