Total Pageviews

Thursday, February 15, 2007

Hon gör en 90...eller var det en 180?

Såg Hello Africa ikväll, det berörde. Sen kan man ju tycka vad man vill att egentligen göra ett TV-program om det, men å andra sidan kanske väcker det någon i detta slumrande land av prylfixering och gnäll på försenade t-banor och för kallt kaffe.

Den här veckan började bra, sen utvecklades det bara till det bättre. Men jag håller masken ett tag till, o ni få som vet - håller klaffen :)

Ooh, åt en underbar entrecôte på Peppar igår, ett ljuvligt och galet ställe som numera listas som en av Fattys nya favoriter. Ett måste för alla köttälskare!

Hängde lite hos Alex idag innan det var dags för henne att bege sig till kvällspasset på Titan.

Var helt slut, liknande känsla i förrgår också. Vet inte vad som är på g men I don't like it.
Inte läge o klappa ihop direkt.

Har haft en vecka med sköna fika-stunder med olika vänner. Hälsat på syster på bolia och blev offer för hennes leda och lyckades shoppa lite stuff, som absolut var snyggt, men behövdes det? Jadå, man behöver alltid trevliga grejer till hemmet. Hehe.

Har köpt nudlar igen så nu är världen i sin ordning.

Längtar efter vårvärmen då jag just nu sitter här med halsduk och mössa. Ska man behöva det när man är hemma i "värmen", inomhus? Denna fråga ställer jag till er alla. Någon måtta får det väl vara på vinterns fula knep.

Tror jag tappat skrivar-stinget. Så går det när man inte har riktig inspiration, men jag försöker ändå. Det kanske man kan få lite poäng för?

Lägger ner innan folkbörjar kasta virituella tomater på mig.


~*~


// Fatty - because you asked for it

4 comments:

Promiscuous said...

trevligt att du skriver igen gumman min! Hihi, I know...=)) kanske kan cs nästa vecka då? puss puss/your friend 4ever

Anonymous said...

Men lilla vännen vad du gör mig nyfiken =)

Mr 51 said...

Hörredu du...du borde veta att man inte kan säga A utan att säga B!!! Well well, jag får hålla ut och vänta i full spänning!

Anyhow, om vi ska snacka kyla borde du komma till vårat lilla rum med "läckande" fönster. Luften är aldrig stilla och vi får vara glada om det är 20 grader...plus! =) Om man är ensam här blir det typ olidligt kallt...man måste upp och röra på sig för att behålla värmen...

Well well...see you next weekend! Vi kommer upp!!! =)

Eisiv said...

Klart man blir nyfiken. Hoppas du har goda nyheter med dig när du kommer nästa lördag.