Total Pageviews

Wednesday, February 21, 2007

Biter i tungan

Det har varit en trött vecka.
Ska bli kul att kunna berätta för alla.
Hoppas att det finns nåt att berätta på lördag.
Även fredag, på middagen med Mike, P och S.S tänkte jag "drop the bomb".

Eftersom mitt huvud är fullt av sånt jag inte kan säga just nu så blir det kanske inte så mycket att läsa. Många gånger har jag varit nära att försäga mig.

Jag mår bra i vilket fall. Det är nog det viktigaste och jag har rett ut en grej med en person och det känns ännu bättre. Tänk att man kan vara rädd för nåt helt i onödan.

Det finns 2 olika slags människor har jag märkt. De som alltid frågar vad man gör, eller de som alltid börjar fråga hur man mår? Vad man gör är väl ganska ovesäntligt. Jag tror jag tillhör den senare kategorin, brukar nog undra hur det är med folk snarare än vad de sysselsätter sig med.

Vilken kategori tillhör du?

Nu är jag jättetörstig, så jag ska sänka en kanna te eller nåt.

Ha det gruvligt great!


~*~


// Fatty - the mysterious

2 comments:

Peo said...

Eller va!?!

Anonymous said...

Hej! Såg din hälsning på Mattias blogg. Smiter in å tackar... Jättekul att få träffa dig oxå och resten av familjen. Hoppas vi ses snart! Ha det bra så länge. Kram Linda =)