Total Pageviews

Saturday, March 3, 2007

Working 8-12

Nu har bomber släppts och jag måste bara säga att det är underbart att man aldrig upphör att bli överraskad. Grattis än en gång, blev överlycklig över nyheten. För er andra som står som frågetecken så har en mycket god vän gift sig hemligt i Paris och kom hem med en ring på fingret. Börjar sjunka in nu, men ändå svårt att föreställa sig. Well...Blev plötsligt inspirerad. Ha!

Nu vet de flesta iaf om att jag har gått o blivit vuxen, dvs skaffat mig eller snarare fått ett jobb, ett riktigt med lön o allt. Hur bra som helst.


efter att ha stirrat på skärmen ett tag.....


Meh, vad är det här...varför kan jag inte skriva? Mitt huvud är tomt. Jag kanske bara är hungrig?

Kära syskon ni segar ni också, vad har hänt i blog-världen?

Hoppas få komma ut ikväll o dansa lite, får se. Segat till mig alldeles för mkt. Inte bra, jag som var så sjukt pigg ons-tor.

Har hur som helst kommit in i en slags club-sandwish fas...har jag sagt detta förut? Minnet är bra men kort. Jag har fått för mig att mackorna blir godare om man skär dem på diagonalen. Sen är jag fortfarande ett ost-freak och börjar släppa greppet om pistagenötterna. Nudlarna är snart slut till min stora sorg. Får råda bot på det så snart jag kan.

Skulle besöka East Street för att köpa ny piercing-pärla. Av nån anledning fick den jag hade för sig att rymma från mig så kvar finns bara staven. Men jag tar det nån annan dag.
Hm...börjar tappa massa grejer nu, inte likt mig. Igår försvann en plupp till mitt ena örhänge. Så frustrerande när små saker bara rymmer. Jag är ju bäst på att ha koll på mina grejer, men icke...det är ett minne blott.


Nä, käk!

// Fatty - loosing it

4 comments:

Anonymous said...

Å Fatty! Det börjar så sakteliga sjuknka inhär hos oss också. Vi ska som äkta makar fara till Ikea idag. Vi försöker vila upp os inför kommande helger då det skall firas vitt och brett:)
Jag hade så mysigt med er i onsdags. Hoppas du fick dansa i helgen. Tycker så mycket om dig min vän.
Kram/Holmbergan....hohoho

Anonymous said...

A.J nu kan du inte heta A.J längre...ska du bli Eye-eitjh...hur katten stavar man till "H"et? Hm, detta tåls o diksutera. Nåväl...Hur går det med plugget? När ska vi köra nudelhuset? Vill lattja med frugan! Blev inge dans i helgen men det är ju fortf vinter ute. Man vill ogärna bege sig nånstans ö.h.t // F

Anonymous said...

Tjohooo! Grattis till jobbet! gu vad skönt. Är det fast jobb? Eller visstid? VAr är det någonstans? Grattis grattis grattis!
Kram camilla

Carolina said...

Hälsa Anna och gratta! Jättekul!

Kram Lina