Total Pageviews

Wednesday, March 14, 2007

Meh!

Ok, vaknade imorse av Charlie stod o jamade utanför dörren. Klockan hade nog inte ens blivit 8.00. När jag rörde mig ville jag sluta genast då det kändes som att en lastbil hade kört över mig och/eller att j
ag hade gjort 10 000 situps, träningsvärk i magen AB. För varje hostning försökte jag dämpa det, men det är lönlöst. Bara hosta på så vänjer man sig vid smärtan.

Ja hur ynklig blir man inte i förkylningens tider?


Halvsuttit i soffan och snart avklarat säsong 6 av Vänner.
Känns produktivt.
Jag har:
  1. ätit den sista glassen (sandwish-äckel)
  2. druckit stor kopp misosoppa
  3. ätit 2 kokta ägg
  4. tagit en echinacea-brus (el hur i all världens namn de stavar) och en vitaminbrus.
  5. Just ja, tryckt i mig 2 clemnetiner oxå. Det kallar jag frukost.




Väntar på matleveransen, men den kommer väl runt 13.00 eller efter. Hoppas de hittade en till GB-klassiker låda. Måste ha glass för halsen. Ni anar inte hur bra det hjälper. Eller lindrar iaf.


Känns som detta kommer bli "veckan som försvann".
I have a feeling...



// Fatty - phlegm, phleghm, phleghm (uttallas "flem")

3 comments:

Eisiv said...

Stackars dig! Det låter inget vidare. Vi hade i alla fall en härlig helg i Orsa tack vare er barn. (Fast din far sov som vanligt dåligt och var jättetrött när vi kom hem.)
Krya på dig snart!

Anonymous said...

Usch! Du verkar inte må något vidare... Hoppas du fick din efterlängtade glass, det brukar ju faktiskt hjälpa lite iaf.
Krya på dig =)
Kram Linda

FatCat said...

äh...det som är jobbigt är att man inte får träfgfa nån...jag blir ju knäpp om jag inte får nåt socialt utbyte. märks av i mitt senaste blog-inlägg. Tack Linda, vad roligt satt du skriver. Kanske ett bra sätt o lära känna familjen? Hehe. Well det är lite bättre med förkylningen, men halsen gör ont igen. Som om den inte vill släppa greppet.Så jag LÅTER sjukare än vad jag är tror jag. :)