Total Pageviews

Monday, March 12, 2007

Atjooooo!

Happ, måndag igen. Jag blev hemma, tänkte kurera mig. Igår kände jag av att det kommer bli en snörvlig fia som vaknar nästa morgon så jag tog mig friheten att sjukanmäla mig.

Ätit ordentligt idag iaf...än så länge.

Vilken underbart rolig och trevlig helg jag haft.
Först middag med Alex på Noodle House och sen dans natten lång.
Följande afton blev det debban med S.S och vi träffade på både kända och okända ansikten. Fick höra av nån att jag hade en grym energi på dansgolvet, blev glad. Nån annan sa att jag var en underbart skön och soft tjej. Det klart att det är kul att höra sånt. Det är bara suga åt sig allt positivt och försöka sluta tänka på sånt som får en att rynka pannan. För det är baske mig en hel del saker jag inte förstår mig på.
Men jag ska inte grubbla på det, vissa saker har bara inga svar.

Skulle vilja komma igång med videodagboken igen, men det blir liksom inte av. Kanske mer motiverad nu när jag ser hyfsat representabel ut på dagarna, eftersom jag är på jobbet varje dag och inte bor i min pyjamas längre. Vi får väl se om det blir fart på det hela.

Skulle vara soft med en digitalkamera så jag kunde ta bilder som passade till blogtexten, det piffar ju upp lite. Men det dröjer nog en stund tills dess. Kan ju faktiskt använda filmkameran o föra över bilder, t o m lägga upp videdagböcker...men jag vet inte hur pass vän jag är med den tanken än. Det finns ju gränser, eller nåt.

Ska blåsa rent datorn också, förhoppningsvis i veckan. Den börjar bli lite knäpp så jag vågar knappt stänga av den ifall den skulle få för sig att köra en "starta-om-sig-själv-50 ggr"-show igen. Hm, lets not even go there.

Nä om man skulle ta och unna sig en glass till? Here's a brainer, vem i hela friden håller med mig vad gäller den vidriga sandwishen? Har ännu inte hittat en själsfrände gällande denna oerhört delikata fråga. What's up with that? Den är liksom bara så...smaklös och fantastiskt intetsägande. Synd att de 4 glassarna tog upp space i GB-lådan som annars kunde gett plats åt fler nogger eller splits.

Morr...





Farewell // Fatty - piggelinförespråkare

4 comments:

Johanna Lööw said...

Hej tjejen!
David håller helt och hållet med ang. den vidriga sandwitchen.. Jag har dock inte vågat smaka den..
Hoppas allt är bra med dig!
kramar!

Anonymous said...

ooh äntligen, han är den första som medger att den är äcklig. jaaaaaa hurra!

Anonymous said...

Alltså vi snackar den klassiska helt ljuvla glassen nu? Inte några pepparkaksvarianter eller dylikt? Den är ju klart bäst, två 88:an. Nogger går an men det är lite väl mycket nougatstång för min smak. Split känns trist men piggelin är alltid grym. Du köpte lite glass helt enkelt?
Krya på dig

Promiscuous said...

Krya ¨på dig vännen min! Tack för den fina middagen och den roliga utgången! Miss ya my honey bun.../Promiscuous