Total Pageviews

Friday, March 16, 2007

I vomit upon the world

Känner mig som största loosern i världen. Trött på att alltid behöva styra upp planer, att aldrig ha någon självklar, någon där... som alltid vill hänga med en. Det s
uger och det är verkligen inte roligt. För vissa funkar det ju bra. Men inte för mig... inte om det ska se ut såhär. Få träffa sina vänner varannan vecka eller på sin höjd en gång i veckan. Har jag för stora krav på umgänge eller vad är det frågan om?
My ass att jag har.

Hur mycket ensam tid är egentligen sund för en människa? Nu har ju jag varit hemma från jobbet också, självklart bidrar det till frustrationen som väller.
I den här stan är det ytterst svårt att skaffa sig fler vänner, som kan hjälpa fylla tiden.
Man ska ha extrem tur, men tur är nåt jag har väldigt lite av.
Ska det behöva vara så svårt?
Nej...men varför känns det som om man
aldrig får komma först... nånsin.

Detta är nog mitt vanligaste problem. Jag har alldeles för mycket tid och alldeles för lite människor - i mitt liv. Ändå så har jag ju en hel del folk jag känner. What's up with that?

// Fatty - second hand

6 comments:

Anonymous said...

Hehe underbar bild till den texten =) Utlopp för lite agressioner... Men du är nog inte ensam för att tycka så, jag är människan tväremot, älskar att bara sitta hemma och se film gärna enbart i Mickes sällis =) Hoppas du får med dig någon och svänga dina lurviga...

maro said...

Hello ziz!
Men kära nån, nu ska vi väl inte deppa ner totalt... hum.. Vi kan komma upp och svänga våra lurviga minsann (linda talar för de lurviga ;o) ) När ska vi komma och hälsa på? Kramar från linköping!

Anonymous said...

vad snälla ni är :) Marie, jag älskar mysiga hemmakvällar oxå, det är sällskapet jag är ute efter. spelar ingen roll vad man gör. eller hur? O käre bror, ja det vore jättekul om du sa till nästa gång du kommer upp. Jag var lite extra låg pga av noll riktig live kontakt med någon, förutom killarna som skulle byta luftfilter i badrummet. Hm... så det klart jag spydde lite extra galla. känns mkt bättre nu när skrivit. STOR KRAM från Fatty.

Anonymous said...

Hehe ok men visst är det kul att få spy lite så där i sin blogg... även om det i mitt fal iaf inte alltid är så hemskt så känns det skönt att ibland verkligen få agera ut =) /m

Peo said...

Frid kära lilla dotter. Rastlösheten river innuti.
Jobbar du nåt nuförtiden eller är du bara hemma o deppar o snorar?
Det är ju strålande att du försöker få fart på dina vänner, dom kanske behöver din energikick i häcken ibland, så ge inte upp young lady.

Promiscuous said...

my honey bun! vi ska ha så kul på lördag! miss ya! ses på torsdag? puss my darling!/The one and only...Promiscuous