Total Pageviews

Thursday, March 8, 2007

To be or not to be, prodigy

Sitter på jobbet, det ringer lite nu och då och jag svarar med en väl inövad fras...Kan t o m läsa en tidning eller kolla efter vem personen som ringer söker efter, samtidigt som jag svarar. Trodde man inte när man satt där, livrädd och svettig inför den där växellådan de första dagarna. Nu är jag växel-häxan eller "en lärka" som en sa häromdagen när jag svarade. Sånt blir man både lite överraskad över och glad såklart. Otippade svar och kommentarer från främmande röster som ringer för att boka rum. Haha.

Har tänkt lite på det där vad man ska fylla sin blogg med, vet inte om folk är så superintresserade av mitt nonsens, samtidigt är det just det som jag kanske är bra på. Bara skriva det jag får i skallen just for the moment.

Annars har jag faktiskt tänkt på lite olika ämnen man skulle kunna ta upp.

Varje morgon vaknar jag till äntligen morgon med Adam och Gry och idag var ämnet lite inriktat på underbarn eller iaf barn som kan saker väldigt tidigt. typ börja gå vid 6 mån ålder eller som den här killen, sätta bollen i basketkorgen. Den är nog rätt gammal men jag länkar den ändå för er som ej sett.




Eller denna lilla parvel som har sina rytmer:





Andy, du inspirerade mig att sätta in videos, även om tanken har slagit mig alldeles på egen hand också. Så all cred ska du icke ha. ;)

Möjligt att jag kikar in igen. Om jag har dötid...Annars får det vara så länge.

A bientôt!



// Fatty - not a basketcase, but close


4 comments:

Anonymous said...

Jag tycker att en blog är en plats för nonsen. Detta är ju din blogg som du fylelr med det du vill. Vi som läser håller glatt till godo. Jag tror det är viktigt att inte känna några krav för då låser det sig. det är bara kul att höra om dig och ditt för alla oss som inte hinner träffa vår Fia så ofta som vi vill. Stor kram från Annapanna som nu får oväntat besök av sin svärfar!

Mr 51 said...

Jadu Fia, det går ju att lösa det hela rätt så lätt. Om du fortsätter med ditt "nonsens" här så kan du ju fortfarande skapa fler bloggar under ditt namn där du döper din blog efter det ämne du vill behandla. Visst, det blir fler bloggar att hålla ordning på, men man behöver ju inte skriva varje dag på alla... ;)

FatCat said...

Anna, tackar för att du hejar på mig. Jag vet att det är bara att vara sig själv...men ibland så är det ju självklart man tänker på hur man kan göra saker och ting bättre. Ska släppa prestationsångesten och bara vara Fatty. Patrask! Nja...jag orkar nog inte sätta igång nån ny bvlog just nu. my nonsens go on and on and on...

Johanna Lööw said...

hej tjejen!
Det är okej med mig.. fortfarande ont med det börjar avta nu äntligen. Men idag åkte David till USA så just nu är jag lite nere på grund av det.. :(.. Men han kommer ju i alla fall tillbaka,..;) Ja fika låter toppen.. Jag jobbar tisdag morgon och hela helgen nästa vecka men annars är jag rätt så flexibel.. Det är bara och höra av dig.. Jag tänkte dock messa dig senare..;).. Hur är det själv? Går jobbet bra? Ha det toppen!
kram!