Total Pageviews

Monday, April 26, 2010

Kommer aldrig bli kort

På väg mot en ny dag i redigeringen. Hoppas vi blir klara med mastern redan imorgon, vore skönt.
Helgen blev en riktig fixarhelg. Provade min nya robot-dammsugare. Tjena vad skitit man har haft det.
Tydligen. Den städa o städa.
Vi testade ett rum i taget, men blev nästan hela lägenheten tillslut. Finns fler robotar som jag är minst sagt övertygad om att jag behöver. Skulle betyda en hel del avlastning om de fanns i hemmet. Får se vad som införskaffas härnäst. Är kär i min Roomba iaf. Den är så söt när den åker runt där på golvet och donar. Hehe.

Gjorde ett halv-patetiskt försök att fixa biljetter till Last Bounce, men orkade inte sitta i en 20-min kö. Kände ändå att jag ville vara hemma. Det är ju seriöst nåt fel på mig.

Nej men sen blev det en hel del tråk-tvättande, spel-nördande, nudel-knarkande och lite film-gluttande också. Sen ska vi inte glömma visiten till Vårby, Rogers mamma. Fick både wienerbröd och lunch.
Nice.

Nej men om man kunde hålla det här kort så vore det ju toppen. Verkar baske mig större utmaning än om jag skulle lägga ner mitt nudel-ätande.


// Fatty - nånstans på Årstalänken

No comments: