Total Pageviews

Tuesday, May 4, 2010

Som vanligt på väg till skolan. Idag blev det sovmorgon, liksom igår.

Höll på att krocka nyss. Läskigt.
Gillar inte Brommaplan.

Idag är det föreläsning med författaren till "kristendom för ateister". Namnet är just nu inte tillgängligt i min skalle. Präst iaf för Allhelgonakyrkan.

Alltså, han kör som en biltjuv den här chauffören...

Igår hände en grej som verkligen var bra inför sommaren. Berättar mer när jag vet mer. Det var iaf som en skänk från ovan. Skulle lösa ett gnagande problem. Tänk att såna här saker kan hända mig, det är ju fantastiskt.

Hoppas på god lunch, brukar vara fisk på tisdagar.
Nice.
Finns en hel del att göra denna vecka, såna där husliga saker. Tur att jag har en stor avlastning nuförtiden vad gäller städning. Kanske blir det ännu bättre framöver :)

Snart upphävs också mitt köpstopp. Då blir det dags för lite shopping. För under de senaste månaderna har jag fått mer klarhet i vad det är jag faktiskt saknar och behöver. Man får ju hoppas att jag inte tappar huvudet bara för att jag kan låta pengarna rulla igen.

Cheers

// Fatty - rising

2 comments:

Carolina said...

Köpstopp låter lite tråkigt, men det var kanske nödvändligt? Alltid bra att "fasta" från olika saker ibland förstås, så det inte blir för mycket av det goda:)

Kul att du bloggar igen förresten:)

Kram

FatCat said...

jo köpstopp är lite tråkigt, men man märker också hur lätt det är att döva lite tristess med hjälp av just shopping och därav kanske skaffa sig saker helt av fel orsak. jag har det mest för att slippa köpa massa onödiga saker som jag inte behöver. för man har ju så man klarar sig. sen kanske det inte alltid är lika roligt i alla lägen. nyttiga saker går ju sällan hand i hand med roligt. haha