Total Pageviews

Wednesday, May 5, 2010

Åkte just över tranebergsbron, solen skiner och åter en sovmorgon denna vecka. Varför förväntar jag mig en fet käftsmäll alldeles runt hörnet?
Blev rätt sent igår, satt och skrev eftertexterna till SMASK-dvd'n. Var ju en hel del folk inblandade i det hela så... det tog ju inte 5 min precis.

Självklart ville jag sedan belöna mig själv genom att sitta o spela lite hjärndöda spel så det kanske blev en aning för länge. Men detta kunde jag ändå göra med gott samvete. Vetskapen om att jag inte började förrän efter lunch bidrog säkerligen till, det kan jag inte förneka. Känner mig rätt trygg att kunna styra upp en proper dygnsrytm när jag väl behöver.

Precis som min äldre syster skrev i sin blogg, så är även jag en kvällsmänniska. Tycker det är helt obefogat att behöva gå och lägga sig när man mår som bäst. Galenskap.

Nehepp, inte långt kvar nu. Idag ska vi planera nästa veckas antagningsdagar för de sökande till höstens nya etta på TV-linjen. Ska bli kul o se vilka de är som söker och hur de klarar sig på de olia övningarna. :)

Laters

// Fatty - kylt rött vin är gott

No comments: