Total Pageviews

Tuesday, April 20, 2010

Provar blogga från iPhone. På väg till Kagge och är fortfarande fast i tunneln, när jag annars vid det här laget skulle passerat Brommaplan.

Löjl. Mitt shoppingstopp som jag visserligen har satt upp själv och kan egentligen häva när som helst, gör livet märkbart tråkigare. Det påverkar också hela min attityd till utgång. Garderobs-statusen kunde vara mer spännande om man säger så. Har jag inget up to date att glänsa i dalar motivationen att ens befinna sig utanför porten. Lite så kan det kännas, sure jag är ingen modeslav, vet nog alla som känner mig men det betyder ju inte att man vill ränna runt i bara gamla, uttjatade outfits.

Funderar starkt på att belöna mig själv genom att förkorta köpstopps-perioden med en månad kanske. Jo för att jag har varit så fantastisk på att ta mina tabletter som jag ska. Min läkare var lyrisk och nöjd med värdena så lite cred ska man väl få ha? Det där var egentligen ingen fråga, mer ett statement.

Jaha, första inlägget på epoker, lets run this shit.


// Fattys rapport nånstans på Stockholms vägar

2 comments:

Camel said...

Yeees! Lovely att du bloggar igen! Puss på dig fia!

FatCat said...

och väldigt kul att du tycker det Camel. Och att du kommneterar :)