Total Pageviews

Thursday, September 15, 2011

Dag 16

Två veckor har gått och det går bra med mitt nya liv. Jag lär mig nya recept, provar och surfar entusiastiskt efter allt möjligt gott att laga. Det är roligt att upptäcka nya rätter och spännande att följa kroppens reaktioner.

Jag kör strikt nu för att sen efter behov, kunna öka kolhydratintag. Har svårt att bli mätt och besöker the ladies oftare än förr. Det är ju ett bakslag naturligtvis eftersom jag redan är en frekvent besökare pga skador efter olyckan. Mitt system är kortare nu kan man säga och jag har en teori om att allt fett jag stoppar i mig, gör att det kanske ger allt annat en extra skjuts genom kroppen. Så denna diet kanske inte är ultimat för mig. Men jag har lovat mig själv att ge det åtminstone en månad. De två första veckorna (som nu gått) skulle vara hårdare, så nu kommer jag släppa lite på tyglarna.

För att uppdatera er om annat i mitt liv just nu kan jag ju säga att jag sökt lite jobb, dvs e-mailat produktionsbolag (jag vet att ringa är det bästa, men nu blev det så). Har fått svar från det ena stället att de inte har något just nu men att de sparar mina meriter osv till senare. Jaja, det är bara att söka vidare och kontakta alla man känner som har kontakter eller som själva sysslar med samma bransch.

Än känner jag ingen stress och njuter av dagarna, läs: laying like vegetables.

Sista garderobsdörren har äntligen satts på plats. Nu ska jag bara komma överens med hantverkarna om en vettig dag de kan komma och fixa det absolut sista (I REALLY hope!)
Det mesta har plockats rätt på, nu är det green room som måste rensas. En sväng till IKEA för diverse godkända förvaringslådor som kan stå framme utan att det stör mitt estetiska sinne och sen är saken biff!

Hepp, ska ta mig en oopsie nu.

// Fatty - has a black whole in her stomach

No comments: