Total Pageviews

Monday, January 21, 2008

anyday now...


Nu har jul, nyår och även min födelsedag passerat.
Kanske tid för lite vanlig vardag nu? Det välkomnas iaf av mig, thank you very much.

Tack alla som dök upp i lördags. Verkligen.

Året har inte börjat på det mest utlimata sätt och vissa saker önskar jag var annorlunda, men det finns än tid att få rätsida på 2008.

Skriver inte lika roligt som storasyster och jag är inte lika flummig och kryptisk som storebrodern och jag har inga bebisbilder att trycka upp i nyllet på folk som babybro. Men jag har ju min bitchighet och bitterhet jag kan ösa lite över er alla så ni alla kan känna er lite glada över att ni slapp vara jag. Eller nåt.

Annars då? Jo tack jobbar på hotellet, det är ganska lugnt än så länge. Man får vara glad att man är tacksam.

Nu ska jag sega vidare i soffan och hoppas på att magkrampen känns mindre imorgon. Men den här gången får jag skylla mig själv. Och det var det värt.

Nu ska jag också läsa "El Choco". Ha!


/ Fettot dammtorkar blogen.


2 comments:

maro said...

Vad roligt att se, men du har ju din fyndighet och kvickhet med. Mycket trevligt! Får hoppas det håller i sej då!

Tack för senast!

Anonymous said...

Välkommen tillbaka du har varit saknad...