Total Pageviews

Tuesday, January 22, 2008

inte fullt så pissigt...

Var dags att ha lite goda nyheter också, annars kan man ju lika gärna gå och hänga sig.


Idag hade jag möte med min närmsta chef, personalchefen samt min handledare från arbetsförmedlingen. Nu ska det äntligen bli av, ökar till 75% från den 1:a februari. Yey!
Ska testa i 2 månader och se hur det går, är det no prob så kör vi på bara. Skönt att ha mer att göra, hinna umgås mer med mina kollegor och få ta på mig fler arbetsuppgifter.

Apropå möte, dags att bestämma också när intervjun ska bli av. Omslagsbilden har ju redan fotats...gaah...men spännande. Inte varje dag en tösabit får vara en covergirl.
Well.
Ser ut att bli nån gång nästa vecka. Ska försöka skrapa ihop lite vänner som är sugna på att dra ut och dansa kanske.


Ett förslag till alla familjemedlemmar. Dags att uppdatera varandras mobilnr, e-mails etc. Efter alla år känns det som att man har fem olika till varje syskon och förälder. Bara jag som har samma gamla. Men jag har ett nytt (tillfälligt....ja men jag orkar inte dra den storyn...) mobilnr. För alla som känner sig manade, lämna in en intresseanmälan.

Mina tankar och böner är hos dig min kära syster. Hoppas få hälsa på dig så fort det går. Stora kramar från en liten syster.


/ Fettiskatt lever på hoppet

No comments: