Total Pageviews

Wednesday, January 23, 2008

januari-junk

Jag ska aldrig mer byta mobilnr. Aldrig nånsin. Jag ska ha med mig mitt Tele2 abbonemang in i graven. Aldrig mer ska portering finnas i mitt liv. Det är det mest värdelösa tidsödslande crap som finns och alla teleförsäljare kan ta sina arslen och dra den baklänges nånstans där det är vasst, om och om igen.

Sitter i min nya vardagsrumslampas skumma sken, den hänger över mig, den har dimmer.
Tack bror för pusslandet med det där bolia.com-shabraket. Vacker och väldigt, väldigt hög.

Satt tidigare ikväll och valde ut ca 20 filmer på ginza för att sedan ångra mig och logga ut.

Har fortfarande inte städat bort granen, så det ligger julgranskulor runt om i lägenheten för Charlie tycker tydligen det är roligt att placera dem där. Jag tycker det är mindre kul.

Glömde berätta om min fest. Vi blev väl runt 25 pers och det slutade tidigare än vanligt. Kanske för att smörgåstårtorna tog slut så inåt skogen snabbt. Eller så var folk ovanligt vuxna och tråkiga. Välj själva. Jag hade iaf kul, det är nog det viktigaste. I o f s kom det några eftersläntrare vid ett-tiden då de sista precis skulle hem. Själv trodde jag det var några grannar som ville klaga, men det hade varit ganska konstigt då jag spelade väldigt tyst, för att vara partaj that is.

Står inför lite huvudbry vad jag ska göra i helgen då det finns möjlighet att följa med ner och hälsa på systra mi på sjukhuset...eller om jag ska vänta. Frågan är ju också väldigt avgörande ifall jag får ledigt fredag. Skulle inte vara helt omöjligt att faktiskt få åka, under omständigheterna som råder.

Vill ju vara där, på nåt sätt.


/ Fatty frowns at Telespar

2 comments:

Carolina said...

Lampan går att sänka! Eller är den på lägsta nivå?
Kram
Bigsis

FatCat said...

jag vet inte vilken nivå den är på. nej jag klagar inte. haha. vet att den går att justera. får väl kika på det sen.