Total Pageviews

Wednesday, November 19, 2008


ARGUINEARGUIN, GRAN CANARIA

7/11 - 14/11
2008

Jag och Annika tog ett plan och flög oss till värmen.



lyfte 07:15


trötta, hungriga men förväntansfulla


första jag upptäckte när jag packa upp...solbrillorna var paj :(
så jag köpte nya :)


tydligt att det är första dagen...


halva semestern är ju frukost-buffén

vårt hotell

fluffiga kuddar


Puerto Rico, utsikt från strandpromenaden bakom hotellet


en mycket onaturlig look


nu känns det mycket bättre


middag på en av hotellets restauranger, La Casca


showen, vår kvällsunderhållning hela veckan


oväntat besök

autografer skrevs titt som tätt

det hördes lång väg när de började vråla ute på terassen


BBQ-afton på lördagen


behöver nog jobba lite mer på den där solbrännan


en glad Annika hade fått mer färg

lung och läpp träning


plask, plask


sån här lunch blv det varje dag, inte kexen dock


äkta soldyrkare


solning på Fatty-vis


ibland var det lite kulet, då åkte strand-hooden på


snart klar med "El Choco", läste ut den sista natten


sista middagen, grillad tonfisk och ris, längst fram vid show-scenen of course ;)


det var allt för denna gång, puss!

Fler bilder finns på Facebook, ni som har det



// Fatty - brown sugar

5 comments:

Carolina said...

jo, det ser vi framemot!:-)

Mr 51 said...

Oj, det var ingen dålig bild!! Ska bli kul att se så många bilder du bara vill dela med dig av!!! =)

Anonymous said...

Vad kul att du läste El Choco. Den läste jag för nån månad sedan, jag gillade. Du det ser ut som ni haft en riktig semester. Såg varmt och skönt ut. Kul med bilder.

Kram

maro said...

Naajs! :)

Anonymous said...

Tack darling för en väldigt trevlig semester... Men jag lovar att nu när det är så dåligt väder här så längtar jag tillbaka..
Jag vill ha mera sol... :D
// Soldyrkaren