Total Pageviews

Sunday, January 7, 2007

Flirta sig in på Berns?

Då har jag fått iväg inbjudningarna. Undrar om alla kommit fram? Det visar sig som vi brukar säga. Det börjar rulla in både ja-tackare och nej-tackare. Fler av förstnämnda än så länge.

Good things.

Jaha, jo jag vet att jag varit lite slö på att skriva. Lite ovanligt för att vara jag. Men det har väl snurrat lite stuff i huvudet och en hel del av dom känns inte aktuella att skriva om här. Plus det har inte hänt så vansinnigt mycket. Jo en rolig grej men den vågar jag inte skriva om förrän jag vet säkert hur det blir.

Tycker att livet är väldigt trevligt och spännande. Jag mår bra och det rullar på. Få saker som fattas, men styr inte överdrivet mycket över mitt välmående. Har blivit bättre på att ringa människor jag tycker om. Så om jag inte ringt dig ännu, du som känner med dig att det var längesen Fia ringde...kan nog betyda att jag inte gillar dig så värst.

Förmodligen...Haha.

S.S var här en sväng förra veckan (eller var det denna??) och hon visade lite ackord och grejer. Sen svullade vi lösgodis, pringles, rocky-road-glass och cola. Härligt magknip efter det. Men det var det värt.

Träffade i fredags Mike o hans vän Sofia (jo det vimlar av dom) på Berns, provade deras meny och jag måste säga att jag funderar på att bli stammis. De har byggt om där nere i källarvåningen, supersnyggt o cleant. Ny klubb huserar där och självklart är det med löjlig gästlista. "Om man är flirtig kanske man kan komma in ändå", jag citerar fritt en av personalen. Vi drog vidare för eventuell dans nånstans, men insåg i bristen av folk på stan att det kanske var lika bra att dra hem. Jag hade inte alls lust, men så fick det bli.

I afton ska jag på bio med S.S. Tänkte se The Holiday. Sitter i princip mest o väntar på det. Nyduschad och uttråkad. Kanske ska se om det finns nåt att se på TV'n...

// Fatty - young and restless


3 comments:

Anonymous said...

Å den skulle jag också vilja se. men jag sitter här och snorar. Första dagen på bene och tenta om en vecka. Det känns sådär. Jag kommer inte synas men jag ska ringa dig, för du, jag gillar dig:0)
Kram min vän

Mr 51 said...

Jasså, den filmen. Ja, den verkar ju lite småmysig sådär... =) Festen...jadu, vi får som sagt se...har ju vart borta massa helger nu...vi kommer nog inte att bestämma det på ett tag...men så brukar det ju vara. Framförhållning, vad är det?! Well well...you gotta tell if the movie was worth going to the cinema for. =) Dessutom hoppas jag på ett avslöjande, angående den där saken du inte riktigt vill yttra dig om än, snart... Ha det gott sis!! Kraum

Carolina said...

Jág undrade just om du levde....det har varit lite tyst ett tag, och inte har du ringt heller.....nu vet jag hur det ska tolkas :-)!!!
Kul att höra att det är mer upp än ner i alla fall!

Kram Lilla Li