Total Pageviews

Thursday, January 11, 2007

I wish I wish upon a star

Somnade aldrig igår, var för pigg så när jag äntligen nån gång tidigt imorse hade slocknat, väcks jag av att telefonen ringer. Klockan är 6.13 och jag är vaken igen. Grattis Astrid (jag har kollat) för att du ringde fel och väckte en trött själ. Det var bara att kämpa sig till sömn igen.


12.30 ringer mobilen (vid detta laget hade hemtelefonen lagts lååångt bort) och sen dör den efter 1-2 signaler som den brukar göra nuförtiden.
Ringde upp, det var ändå tid för mig att starta min dag. Det var kära mor som ville få uppdatering på önskelistan. Jag kan ju lika gärna ta det här igen för alla involverade och intresserade.
  1. duntäcke
  2. eltandborste
  3. stilrent smyckeskrin (där man kan lägga sina örhängen o stuff)
  4. delar till Settlers, jag har den svenska vs.
  5. svart sidenpyjamas
  6. webcam
  7. ipod-mössor
  8. gitarrstämmare
  9. gitarrbok m ackord, låtar osv
  10. generatorpump till rullen (biltema 12 v)
  11. ny tekanna (såndär med sil i mitten)
  12. filmer till Joycam (polaroid)
  13. Pulp Fiction dvd
  14. Charlie Chaplin-dvd-box
  15. Silvermannen-dvd
Ok ska sluta nu innan det blir för mycket. Har gett lite alternativ, både storleksmässigt och prismässigt. Kan ju kopiera den, man vet aldrig när en gåva känns lämplig att ge. Hehe.

Käkar frukost nu och har även försökt få tag på jobb-kvinnan. Ska försöka igen. Antar hon hade lunch när jag ringde. Löjligt det vore om man totalt har missat sin chans. Hur tillgängliga är dom på en skala? För en gångs skull i mitt liv lämnar jag min lägenhet och försvinner (icke planerat länge, men ändå) och vad händer? Man missar något man jagat en bra tid nu...

What is up with the world?

Kul ska det i vilket fall bli att päronen + liten mormor dyker upp på lördag i högtidens stunder. 5 dagar kvar till även min 6:a byts ut till 7:a. Har bestämt mig för att inte få nån kris förrän möjligtvis vid 30. Tycker ändå att åren klär mig väl. Märker inte av någon panik. Jag känner mig som jag känner mig. Hur det än är så är man trots allt näst yngst i syskonskaran, så är det nån som ska ha kris så är det nån av de andra, äldre. Fast det känns inte så aktuellt överhuvudtaget. Men vad vet jag?

Näpp, ska försöka ringa igen.

Ha det gott, tack för ni läser och kommenterar. Kom ihåg hur glad en tösabit kan bli av en rad eller två. Kram Kram


//Fatty - the hunter




OBS! Jag har ändrat "s" till "c" i adressen, det är därför era länkar inte funkar. Ändra, pronto.



3 comments:

Mr 51 said...

Haha!!! Jadu...mitt liv blev så tillrört av detta att jag inte visste var jag skulle ta vägen...ehh not.. =) Men men, alla kanske inte är lika snabba som jag... ;) Hoppas nu bara att du fick tag på jobb-kvinnan!!! =)

Ha det gott!!! Kram

Anonymous said...

Tack för the comment on my latest blogg. Jag gav ett svar där också, som du kan glutta på ;) Hoppas du får tag på jobb-ladyn. Kraum! /C

Carolina said...

Nu är jag förvirrad, finns det 2 st anonymous?
/Lilla Li