Total Pageviews

Tuesday, February 5, 2008

smile

-Inga hål, sa tandläkaren. -Hurra, sa jag.
Mycket bättre resultat än sist, så det är bara att gratulera mig själv för framgång på käftfronten.
Det firade jag med en chokladkaka.

På jobbfronten är det också positivt, ökad tid, mer lön och mer gemenskap. Tiptop. Visste väl att det bara var en svacka jag behövde kravla mig ur. Haft riktigt skoj de två senaste dagarna. Annika bidrar iofs en hel del till det, men de andra är också sköna. Idag lärde jag mig lite mer stuff. Kul!

Får även hjälp med bilstuff av Annikas pappa, bror och granne. De kan sånt där tydligen så det underlättar en hel del. Röstar för fler såna intiativ. Där man inte behöver be om hjälp, den bara liksom kommer flygandes. Kalas ju.

Börjat komma in i filmfas igen. Känns tryggt, trodde där ett tag att jag tappat bort hungern, men det krävdes bara en eller två så var man igång. Seg-startad är ju inget nytt adjektiv för mig.
Men när det väl rullar på så kan det gå undan.

Testar nåt nygammalt:

Ord jag gillar; kalas, fanastiskt, afton, donna, grina, rufs och käft.
Dagens lunch: kyckling, ris och kokta grönsaker.
Dagens bonus: semmelstunden
Dagens slamsugare: när semlan tog slut.

Häpp!


/ En fik-ig Fatty

3 comments:

Mr 51 said...

Skönt att kunna fira en god tandfront med en chockladkaka!!! =)

Hmmm...blir lite nyfiken när det gäller filmen...du sa att hungern börjar riva lite, men hur? Finns det planer...? Spännande!

maro said...

Nej bort kommer de väl inte eller? det tror jag inte. hon hittade inte så mycket nej, ett schampo tror jag allt det blev.

Vad har det blivit för filmer då? Själv har jag sett transformers nu. :o)

Kör hårt!

Anonymous said...

Är du kvar på hotellet? Låter ju hur bra som helst, ökad tid och allt. Roligt! Blir glad! Ha det gott.