Total Pageviews

Monday, December 4, 2006

C'mon c'mon

Har det stagnerat?
Blogandet?
:(

Inte för mig i alla fall. vad sega ni är folk. Men ni kanske har liv, till skillnad från mig.
Fast det var ganska soft idag. Ringde nyss katt-kvinnan (visst låter det som att hon är gammal när man skriver så?) och bestämde nästa möte. Då ska jag lämna över nåt som doftar som jag, så kattungen kan vänja sig lite. Värsta proceduren men det är säkert bra.
Nu på onsdag beslutade vi enhälligt.

Idag har jag blivit tillfrågad 2 ganska roliga saker.
Det som får mig att slå på varningslampor och alarm är just för att det är väldigt roliga saker och att de råkar komma samma dag. Känns så skumt. För de har liknande karaktär, men ändå inte.
Tydligare kan jag inte bli i detta läge och flummigare behövs inte.
Låt stå.


Ska rådfråga mina vapendragare till vänner om det kan vara nåt bra för mig eller om jag ska låta bli. Kan det ha negativ effekt för min framtid? Om man ser sig omkring så verkar världen vara galen nog att funka ganska bra med såna här ting i bagaget så...det kanske skulle vara en kul grej bara?

Vad står på agendan denna vecka?
Hoppas lattja med Alex imorrn, evenuellt nudel-inköp???
Städpatrullen (består iof bara av en person, men alltid lika kul skriva det där ordet) kommer på onsdag.
Hm...torsdag besök och helgen är det 45 min-slutfest hemma hos Ebba, kan ju bli hur som helst.
Sen tror jag Peter kommer och vi ska väl ut o muntra upp oss på dansgolvet. Kan vi behöva.
Söndag kanske får bli substitut-dagen för den missade glöggaftonen denhär helgen spm plötsligt passerat.

Mår mycket bättre nu :)

Ok. Slut för idag, tack för idag.

7 comments:

Eisiv said...

Ja det verkar som om alla utom du har annat för sig än att blogga. Inget nytt på en bra stund.
Men nu har du gjort oss nyfikna. Hur länge får vi vänta innan du berättar om de roliga sakerna du nämnde? för du berättar väl?!

FatCat said...

befarar att det ligger utanför erat, kära pärons intresse. möjligen att ett o annat syskon finner det roligt. men visst. det kan väl berättas, later on.

Anonymous said...

Men Fia. Det här gör ju inte bara din mor nyfiken. Jag spricker här på morgonkvisten, skall ringa dig senare. Själv kom jag hem 01 inatt, för att JAG skrev GRUPPARBETE. VAd gjorde resten? De som utgör den dära gruppen som jag ingår i, jo, de satt och såg dumma ut. Nu har dock jag gjort en jämförelse mellan Tyskland, Japan och USA:s fackföreningar och NEJ det är verkligen inte lika tråkigt som det låter, bara nästan. *Schmack*

Anonymous said...

Kära dotter, använd ditt sunda förnuft, låt dig inte luras.
Bloggande....ibland finns varken ord eller energi att kommentera den stora barnaskarans många utgjutelser (fint ord det sista!).

maro said...

Hum.. helt stagnerat har det väl ändå inte.. men det verkar det som famljebloggen gör.. kanske ingen bra idé det där ändå.. men men.. den finns väl kvar. jag skriver ju ungefär lika ofta som jag brukar tror jag.. men nu får du berätta. vad är det som händer? tjingeling

maro said...

är ju så få som kommenterar min med.. trots att jag har ganska många som läser ändå.. well well.. hur många kommentarer har du lagt söstra mi?

FatCat said...

försökte ju lägga nån kommentar men då hade du nån löjlig funktion att det behövde godkännas av dig först o bara krångel så jag tröttna. du kanske ska se över det där? eller så är det bara jag som komplicerar till det som vanligt, som med allt.