Total Pageviews

Sunday, December 3, 2006

La ut mina 3 juldukar idag...

Både bra och dålig dag.
Ska inte tråka ut er med alltför mycket detaljer, börjar bli trött på att vara gnäll-fia nu, som jag sa over the phone med A.J (tack min vän).

Morgonen började ganska bra och jag såg fram emot glöggaftonen. Insåg framåt eftermiddagen att det var kanske bäst att ställa in. Mådde lite bättre men var inte redo att fylla hemmet med massa folk, i a f inte om jag inte skulle kunna njuta av det. Det finns andra söndagar, så hey...maybe next?

Tog det lugnt och lagade mig en "köttdos" av nua arroy (börjat bli en vana nu) och fick till det riktigt bra denna gång. Jag äter det rätt o slätt som det är, ingetting till, just the way I like it.
Och om jag någonsin tröttnar på denna utomordentligt goda rätt så finns det alltid panang nua och den går inte av för hackor den heller, inte min i af. :)

Scrubs har börjat igen! Underbart. Finns det en bättre och mer skruvad serie? Skrattar i a f rakt ut, piggar alltid upp en nedstämd själ.

Har en påse kvar av mina nudlar, dags att ta sig till medis snart igen, kanske redan imorgon om jag är pigg. Eller ifall jag ska möta upp Alex på tisdag, på stan så kan jag visa henne var hon kan köpa alla konstiga ingredienser till kanom jeen. Hon är helt såld på det. Hehe, well helt förståeligt.

Ägnade alldeles innan jag började skriva här, att läsa igenom syskonens olika bloggars kommentarer. Är ju rätt humor att hela familjen är involverad på ett eller annat sätt. Ny generation i kommunikation indeed. Mycket road över alla inlägg överallt, de är helt underbara. Vi kanske skulle skriva en bok tillsammans. Familjen Blog.

Nåja, känns mycket bättre nu efter lite snack och blogskrivning. Ready to face tomorrow.

Vad kan det kosta att anlita en personlig kock? O nu menar jag en såndär som man har, hela tiden, inte nån enstaka gång. Vore inte helt fel. Hm...

Asta Pasta!

No comments: