Total Pageviews

Friday, September 12, 2008

hur kliar man på insidan av halsen?

igår höll jag på att klättra på väggarna av ren boredom.
Alex var ej hemma och Annika har inte bokat in nåt mer på "Hotel Rosdal" i veckan.
var nära på att jag la huvudet på kudden innan kl ens blivit 22.00
horribelt. hur kan det gå så snett?

hade lite planer som ställdes in.
sen orkade jag inte vara spontan när det passerat halv elva.
njöt av Idol och nåt avsnitt av Sopranos. börjar tappa entusiasmen en smula erkänner jag.
tycker det börjar spåra ur. trodde att Joe Buscemi skulle lyfta hela härligheten, han är ju en skön lirare annars, men hittills är jag måttligt imponerad.

jo Plassatik (så kallades lillebror av thailändarna när vi bodde där) såhär är det:
jag har ju gjort en hel del grejer med både dig och Mattias under åren. men systerskapet har falerat i jämförelse om man ska vara hård på aktivitetsfronten. jag har inte gjort eller umgåtts särskilt specifikt med Li och Lo alls, vad jag kan minnas...
har nog att göra med att ni bröder has been around mer - so to speak, de där andra flög ju ur boet ganska snabbt av naturliga skäl och har väl därmed inte varit så tillgängliga.

dagen går i seghetens tecken.
blir nog hemmamys i afton.
måste vara fit for fight till imorrn då det ska firas så det står härliga till!
Eyjey, det är dags för the big "three, o"

bögar och flator, move,
make room, make way, Patricia here we come!


//Fatso - itchy itchy

3 comments:

Carolina said...

Jo det vore kul att göra ngt som systrar, frågan är bara vad, när och hur! Vad säger du Holts? Det svåra ärju att planera det så att det funkar för alla som blir berörda! Fius, du kanske kan fixa in oss på ngt hotell billigt nånstans? Eller vad skulle vi kunna göra?

FatCat said...

jo men det var nåt sånt jag tänkte på. vet inte riktigt var vi skulle vara. om du Lina och jag skulle ta en sväng ner till Jkpg? eller om Lo kommer upp och vi hittar på nåt. Jag tycker att det känns viktigt att vi äter nåt riktigt gott iaf. kanske går på stand up eller teater eller nåt som vi skulle vilja göra. som sagt, vet inte vad ni är into. fokus ligger på gemsnakap och inte så mkt aktivitet eg. (if u ask me)...

Anonymous said...

Jag är into inte så dyrt, bio kan duga men umgänge är viktigast!
/Lina