Total Pageviews

Monday, September 8, 2008

I do...

TACK Axel, förlåt...Andreas och Thérese för ett underbart bröllop. maten var supergod (trots all ruccola och ädelost) och vad roligt att ni hade dans på slutet. fick ju dansa vals, eller jag snarare bara följde Kjells rörelser och rullen slirade över dansgolvet.

är personligen glad över att jag kunde äta så bra som jag gjorde i lördags. veckan har varit krånglig på den fronten. det är som om min mage glömt bort vad man gör med mat...har inte kunnat äta vettigt alls. ibland tycker jag att jag har rätt att få en dietist, men men...

vad har mer hänt?

jag håller ju på att plöja igenom Sopranos ( 6 säsonger à 13 avsnitt)
började för exakt 2 veckor sen och är snart klar med säsong 4.
det är en underbar serie, vilket jag misstänkt all along.

skriver lite på jobbet så jag ska nog ner och försöka äta nåt, även om jag inte alls är sugen.


Laters!

tillbaka och har bara 30 min kvar innan jag slutar för dagen.
ytterligare 20 min innan taxi kommer. skulle ju kunna ta T-banan men äh, orkar inte idag.
ska hem och fortsätta med min dagliga dos av Sopranos (vad tomt det kommer bli när det tar slut)

annars då i sept?
jo det är födelsedagar och andra evenemang på agendan, läs 30-skiva, Coldplay-konsert och Beer & Whisky mässan (7:e året i rad).

good times.


// Fatty - soon not so fat anymore


3 comments:

Anonymous said...

Trevligt att du har kommit igång här igen :-) Och jodå, jag läser flitigt men är rätt kass på att kommentera.
Hoppas magen ordnar till sig igen.
Kram på dig

Peo said...

Samma som föregående, tittar faktiskt in varje dag, och gläds när det finns något inlägg. Men kommentarerna blir rätt sparsamma, lättare att snacka än att skriva.
Hörde på stan att Axel skulle gifta sig och såg på Lindas blogg att Mattias skulle dit.
Själva ska vi på thailandträff i Åmålstrakten fred-sönd.
Ha de

Carolina said...

Hello!

Magrar du ur eller?

/Bigsis