Total Pageviews

Tuesday, September 16, 2008

mellan tandagnisslan och skratt

igår var jag ursinnig.
for many reasons.
det var bäst att inte kanalisera ut den vreden här.
då hade jag kanske fått stänga ner.
blivit bannlyst.

haha

idag är det mycket bättre.
men jag tror ändå att jag kanske måste börja träna.
så jag har nånstans att göra av all den där negativa energin som kan samlas och gro på väl gömda ställen. målet är att komma igång innan 30. så har jag lite tid på mig iaf :)

jobbet kändes bra idag på många plan.
men jag lägger mig ett par timmar när jag kommer hem, nästan varje dag nu.
kan ha att göra med att jag varit lite sliten, sjuk och uppe sent.
men även för att jag blir uttråkad.
hur tråkigt har man inte då?
när man går o lägger sig frivilligt mitt på dagen?

brukar passar på att sova innan Alex kommer hem, för då är det ju genast mycket roligare igen.

ikväll befarar jag sent sängläge.
Annika är på ingång med pompa och ståt.

hur ska detta sluta?
som det brukar.
med skrattanfall och mosiga ögon dagen efter.


//Fatty - gather her babysisters once again

4 comments:

Anonymous said...

Du har det bra du, som kan gå å lägga dig när andan faller på...
Avundsjuk!!!

Anonymous said...

Darling det blev inte så sent. Jag tycker att vi har varit duktiga de senaste gångerna när jag har kommit från jobbet..

Jag längtar till helgen..
Du darling ska vi skratta långa skratt.. =)

Kram

Anonymous said...

Darling det blev inte så sent. Jag tycker att vi har varit duktiga de senaste gångerna när jag har kommit från jobbet..

Jag längtar till helgen..
Du darling ska vi skratta långa skratt.. =)

Kram

A memory can be forgotten A feeling lasts forever said...

babe! vet att du var ursinnig, men skönt att det blev bra till slut då. synd att jag missade annika, men det blir ju fler ggr. :D