Total Pageviews

Thursday, February 19, 2009

I challenge You...

Vet inte om det finns så mycket att säga om mig som ni inte redan vet. För det ni inte vet kommer jag knappast blaffa upp här heller, så...frågan är hur intressant detta kommer bli.

Utmaningen går ut på att man ska länka till den person man fått utmaningen av:
Linda. Därefter ska man berätta 7 sanningar om sig själv:

1. jag är lat och bekväm av mig. tycker inte om för mycket fläng hit och dit.

2. ett av mina favoritsysselsättningar är att äta. drömmen vore att ha en egen kock, så man slapp laga mat själv, för själva lagandet är inte fullt lika roligt.

3. jag har svårt att vara spontan på så sätt att genomföra saker/uppgifter/planer som människor plötsligt kommer på att man ska göra. till detta hör även att ta beslut väldigt snabbt. behöver oftast liten start- och landingsbana för planer som styrs upp.

4. lika bra att göra klart en gång för alla, jag är ingen chokladmänniska...jag kan äta choklad och ibland kan det vara gott. men sällan, almost never är jag sugen på denna typiska kvinnofälla.

5. däremot är nudlar bland det bästa jag vet. hur har någon kunnat missa detta?

6. jag har som princip att bara sms:a när jag är ute på stan nånstans. jag hör verkligen inte vad folk säger i de där små telefonerna. kan vara nåt fel på mina öron. kan vara fel på resten av folket, världen if you will. jag vet inte. mobiltelefoner suger.

7. det absolut värsta jag vet är att frysa. jag kommer gnälla och hata världen så länge jag fryser. det är bara så det är. värm upp en frusen Fatty och hon är sitt gamla vanliga fantastiska "jag" igen :)

Sen ska man skcika vidare utmaningen till 7 andra. Förslagsvis några som ej fått utmaningen.

Hm, kan bli svårt...Och sedan ska de också bli meddelade att de fått en utmaning levererad.
Måste nog klura en stund på detta.

Kommer kanske mer vanligt bloggande senare.


// Fatty - jelly in her belly

No comments: