Total Pageviews

Monday, February 16, 2009

Live large with Lard

blääää, jag har såååå tråååkigt!
det händer ingetting, förutom ringer i den där förhatliga växeln och det är samma procedur och samma fraser.

Uärk!

min motivation att göra något, hitta på något kreativt och eget är inte riktigt i prioriteringsläge för tillfället, måste jag erkänna. jag ska ju härifrån. mentalt har jag checkat ut för längesen.
sen så var det ju nödvändigt att det skulle vara spaghetti och köttfärssås till lunch så jag blev ju tvungen att moffa i mig en stor portion så att jag nu såhär i efterhand riktigt känner matkoman komma över mig.

där gick min no carb-diet helt åt skogen.
äh men jag ska ju inte skippa dom helt, jag ska bara dra ner ganska rejält på dem och öka fett och proteiner. magen är mätt och glad iaf, men jag tycker ju mättnadskänsla är överskattat.
ultimata är ju att äta så man inte är hungrig mer.

not quite the same.

fördriver tiden med allt möjligt.
läsa andras bloggar, läsa skvallerblaska lånad från bokningen, surfar, planerar matlista för idag.
det värsta är ju att jag ska jobba in extra tid som jag förlorat, så jag slutar inte förrän 15.40.
yey!

pappa var över en sväng förresten i lördags.
tog sig en kaffe och snick-snackade lite.
det var trevligt. inte varje dag man får celebert besök.

galet. en kille från arbetsförmedlingen ringde mig angående ett jobb :)
jag är lite i chocktillstånd.
spännande.
kommer nog med mer info när jag vet mer vad det hela handlar om.


// Fatty - energyboostad

3 comments:

FatCat said...

jobb ? jättetrevlig att det händer något !! Hoppas att det är något trevlig !!

Theo

Anonymous said...

Vad spännande att bli uppringd. Hoppas det kan vara någor intressant. Här hemma kämpar vi också för att hitta inkomstgivande sysselsättningar!

Carolina said...

Ser med spänning fram emot vad för jobb det kan vara!!