Total Pageviews

Wednesday, February 25, 2009

skallen ligger en dag före

jag får hela tiden påminna mig om att det inte är torsdag.

om en halvtimme ska jag på massage, vad skönt.
den här dagen har swoschat förbi, i jämförelse med de andra denna vecka.
ska på möte med jobb-coach i efm.
var måttligt motiverad i morse, men det blir nog bra.
säkert roligare än AMS.
hehe

happ, har gått och blivit macchiato-drickare.
och igår efter träningen yppade jag ord jag aldrig trodde jag skulle säga:

- jag vill ha McDonalds mat.

fy vad illa jag har mått efter det.
höll i sig i morse så frukosten blev ynklig.
när ska jag lära mig att det inte funkar?
eller att det ens är gott?
mår illa jag skriver om det nu.
vi provade ju wokstället först, är ju så gott som stammisar.
tror du inte de hade stängt precis.
Alex hade lust att gorma dem rätt i ansiktet och säga att de inte får ha dörren öppen i så fall.
hon kan ha en poäng där.

träningen kommer att bli ännu roligare nu då vi tänkt haka på boxercisen på onsdagar.
behöver ju träna upp flåset också och inte bara pumpa muckler.

synd att det är just den dagen, vi hade ju lagt upp en sån bra träningrutin med tisdagar och torsdagar. inte bra för mig att stoppa in ett pass på onsdagen då. risk att jag tar ut mig och sliter på kroppen istället för att bygga upp.

tryckte i mig 2 semlor, ett par mackor innan gymet.
och sen en big mac & co efteråt.
fick mina semlor trits allt. insåg att jag kunde stanna till vid centrum och göra lite ärenden på apoteket och handla lite käk som vårt kylskåp skriker efter.

blev sent i säng igår. så dumt att börja riva bland gamla pärmar och uppdatera CV'n så dags.
men när jag väl fastnar i ett effektivitetsmoln så kör jag på tills jag inte vet hur jag ska sluta.
tur var att jag var trött, så tillslut släckte även jag.

alltid jag som släcker sist.
don't know why.

ikväll blir det varva ner framför nån Oscars-film eller väl vald serie.
orkar inte vara duktig flera dagar i rad. haha.

asch, borde ringa den där neurologen.

ibland sägs det lustiga saker i hemmet.
jag har tendens att säga fel ord i helt fel sammanhang.
som igår:

- det var längesen jag micrade katten.

jag syftade på vetekudden som hade råkat bli kvar i micron och hunnit bli kall igen.
eller Alex, inför en filmkväll med mig och hennes pojkvän Tuben;

- nu har jag klätt av mig, ifall vi skulle se skräck.

hon brukar bli svettig av såna filmer och rädd, så hon hade förberett sig genom att ta av sig sin långärmade tröja.

nåväl. vi gillar o tala i sidled. ;)


// Fatty - great wheels of fire

1 comment:

A memory can be forgotten A feeling lasts forever said...

inga kommentarer på detta fantastiska inlägg?? well, det är väl för mkt internhumor :P eller som annika sa: "nej, nu får ni väl ge er, har ni bajsat i fönstret?" eller: "varför står du där i mörkret?" "Jag vill inte stå i kattsand!". jo, jag hade god lust att beställa anyway och jag sa ju åt de att de får väl låsa dörrn om de ska ha stängt! hur ska annars folk veta att man inte får beställa sin efterlängtade wok? men fick iaf woken i torsdags. kul det ska bli ikväll. :) puss/Layzy