Total Pageviews

Friday, February 20, 2009

kläm fram det nu...
nu tycker jag det är lite dåligt med kommentarer...
det vore väldigt roligt att se vilka som faktiskt läser.
har inte riktigt full koll på det där.
finns nog några få anonyma läsare som aldrig brukar säga nåt. vore kul om ni i a f en gång gav er till känna.
kanske borde skaffa mig en räknare?
inte för att jag tror att denna blogg är särskilt överdrivet välbesökt, men jag är ju nyfiken.
jag är ju människa.
// Fatty - with a little bit of traeningsvaerk

4 comments:

Mr 51 said...

Jag läser din blogg!! Men det vet du kanske... ;)

Har du läst mitt svar angående elen? Annars så är svaret där du la in frågan. =) Hoppas du har det gott!!

Kram på dig sis!!

David said...

Kusin David läser ibland :)
Men det där med att kommentera orkas oftast inte med.

/David

Anonymous said...

Hej hopp gummisnopp! Jag läser jämt din blogg! Och ja vi har ju verkligen olika hårtyper. Du har rakt och fint, jag har tjockt och burrigt. Så vi ska nog använda helt olika produkter, precis som du skrev. Men visst äre lite kul med betyg på sånt där, hihi.

Anonymous said...

Även jag läser:-) as you know
/Lina