Total Pageviews

Tuesday, February 17, 2009

Need for Speed

Idag har det gått betydligt fortare än gårdagen, som simmade i seghetens hav.

Längtar till senare ikväll då jag ska få åka till gymet och få mig lite massage medans Alex tränar. Bra deal anser jag själv. Har ju fått en ny tid med intruktören, då den förra blev inställd pga sjukdom. Inte jag som banga utan hon/han som var sjuk.

Ha!

På torsdag ska jag få mig en omgång kunskap om de krångliga maskinernas funktioner.
Men i afton blir det lite mjukstart ;)

Hehe.

Blott en timme kvar av denna långa arbetsdag.
Har roat mig med att läsa gamla blogg-inlägg från förra året.
Jag är ju ganska kul ibland. Lätt att glömma bort.
Trevlig reminder.

Om vi hinner drar både jag o kombo in på mingel på söder efter torsdags-träningen.
Vore synd att missa då det bara är varannan vecka.
Hoppas träningen inte gör mig helt apatisk och tråkigt trött.
Ibland kan det ju få en riktigt speedad när man håller igång dagen i ända för att sedan inse sen när man smälter ner på soffan hemma inpå kvällskvisten, att ; det finns inget kvar av en...

Men såna dagar kan vara ganska härliga.
Bara de inte blir för många på en vecka.
Men heter man Fatty så är det nog inte så stor risk att det kommer inträffa.
Haha.

Om en halvtimme glider jag in i taxin, på väg hem till min hem, min lugna vrå.
Underbart.


// Fatty - hon med plötsligt smygande kaffesug (???)

4 comments:

Anonymous said...

Funderar också på torsdagsmingel, även om man helst bara vill hem och däcka efter konstant hög ljudnivå i klassrummen. Dock måste jag öva mig på sociala verksamheter så att jag inte förvandlas totalt till en eremit.

FatCat said...

Tycker jag låter som en utmärkt idé. Tänkt fråga dig faktiskt. :)

Johanna Lööw said...

Jajjemen.. Varje vecka är det något som bakas här hemma.. Väldigt trevligt måste jag säga.. idag blir det nog kladdkaka och självklart ett matbröd.. :)

Kramar

Anonymous said...

Har frysit och snorat i två dagar men hoppas att jag mår bättre imorgon! Jag smsar under dagen.